26 kwietnia 2009

DJ Vadim - The Soundcatcher Instrumentals



Artysta: DJ Vadim
Tytuł: The Soundcatcher Instrumentals
Format: 2LP (12"), 33 RPM
Rok wydania: 2007
Wytwórnia: BBE Records
Gatunek: Muzyka Instrumentalna

Strona A:
Fear Feats
Talk To Me
Them Say
Soundcatchers

Strona B:
Warp [BT]
Kill Kill Kill
Like The Wind
Soundcatchers [Acca]

Strona C:
Black Is The Night
Got To Rock
Bath In Bleach
Black Is The Night [Acca]

Strona D:
Ballictic Affairs
Countdown
Watch That Sound
Kill Kill Kill [Acca]

Jestem typową kobietą!
Najpierw kupuję, a dopiero później myślę.
Uwielbiam Vadima i oczywiście zakup tej płyty był bardzo trafiony. Tylko na cholerę mi instrumentale? Otóż plan jest bardzo ambitny i przyszłościowy, a przecież mama zawsze uczyła mnie, że trzeba inwestować w swoją przyszłość. No to inwestuję - kupuję gramofony, mikser, majka - no mikrofon akurat dostałam w prezencie od brata, winyle, a wszystko po to, aby realizować się jako DJ. Tak więc na zeszłorocznym Hip Hop Kempie postanowiłam, zmobilizować się do grania i kupiłam płytę instrumentalną, gdyż przecież zawsze mogę ją zmiksować z innymi acappellami. Tym sposobem płyta leży... mam nadzieję, że niedługo zrobię z niej większy pożytek, niż przerzucanie ze strony A na stronę B, tej na stronę C, aż w końcu dochodzimy do strony D - omijając accapellę.
W każdym bądź razie płyta jest genialna, co zresztą nie dziwi fanów Vadima, bo on jeszcze nigdy nie zawiódł. Myślę też, że specjalnie nie będę się rozpisywać na temat tej płyty, bo chyba każdy fan dobrej muzyki zna twórczość tego pana, a jeśli nie to czym prędzej powinien się z nią zapoznać.

Vadim wypuszcza nowy materiał, jakoś już w maju, chyba. Ja czekam niecierpliwie, a wy?



1 komentarz:

3345 pisze...

Proste, że czekam.