21 listopada 2008

Phife Dawg - Miscellaneous feat. DJ Hi-Tek





Artysta: Phife Dawg
Tytuł: Miscellaneous feat. DJ Hi-Tek
Format: singiel (12''), 33 RPM
Wytwórnia: Groove Attack
Rok wydania: 2001
Gatunek: Rap

STRONA A:
1. Miscellaneous (DJ Hi-Tek Luv Boat Mix) street
2. Miscellaneous (DJ Hi-Tek Luv Boat Mix) radio
3. Miscellaneous (DJ Hi-Tek Luv Boat Mix) instrumental

STRONA B:
1. Miscellaneous (street)
2. Miscellaneous (radio)
3. Miscellaneous (instrumental)

To jeden z tych nielicznych skrętów (jointów - przyp. red.), przy których mój gust mówi, że oryginał mógłby nie istnieć. W ogóle i wcale. Supa Dave West musiał żałować, że wychylił się wcześniej ze swoim bitem. Ja bym był zazdrosny i obrażony.

Na blogu zza oceanu pewnie byłoby, że Tony killed the track, ale w tym wypadku Kajtek dopiero ruszył kawałek i tchnął w niego kupę życia. Zdecydowanie jedna z moich ulubionych produkcji od połówki Reflection Eternal.

A Phifey? Fajnie, ale sorry - ten placek należy do Hi-Teka i on też powinien być na okładce, Dawg. Ale Phife'a lubimy i szanujemy za ATCQ, za solo zresztą też. Ale pewnie będzie okazja jeszcze się nad nim pochylić (ładnie napisane, prawie jak publicysta).

Miałem ten singielek z samą wersją Tekową, promo od Superrappin', bez picture cover, więc popchnąłem i skombinowałem lepszy, wiadomo. Dobra okładka jest lepsza niż brak okładki.

Phife Dawg w miejscu by być, Hi-Tek w miejscu by być.



Natti inna house!!!

Brak komentarzy: