16 marca 2011

Daniel Drumz - Daniel Drumz EP


Wykonawca : Daniel Drumz

Tytuł: Daniel Drumz EP

Format: 10’’, 33/45 RPM

Wytwórnia: U Know Me Records

Rok Wydania: 2011

Strona A:

1. Lay Low On The Treble

2. Walking Into Sunshine

Strona B:

1. If You Want Me, Say It (Daniel Drumz Re- Edit)

Drumz zawsze kojarzył mi się ze wszystkim, co dobre. Począwszy od momentu, kiedy dorwałem Inna Caribbean Stylee! (kojarzycie Tuse z Gdańska? Oprawy graficzne, które robił były nie do pokonania!), poprzez obie części Electric Relaxation, Music fo Night People, projekt Mako Boko (rewelacja!), skrecze dla Eldo itd. No właśnie… chyba nie tylko ja przypiąłem Danielowi łatkę Dj’a i przeoczyłem jego dokonania jako producenta (prawdę mówiąc pamiętam tylko zgrabny remix E. Badu i I’m in Love dla Eldo, było ich więcej?)

Daniel Drumz EP cenię bardzo, z powodów przeróżnych: mój pierwszy biały wosk, pierwsza 10’ i pierwsza winylowa pozycja z katalogu U Know Me Records, która wyrasta na najciekawszą wytwórnie w Polsce i ma plany wydawnicze, których niecierpliwie wypatruję (patrz m.in. tu). Głownie jednak dlatego, że niezmiernie jaram się zawartością. Drumz zaserwował nam porcję solidnych kąsków muzycznych. Muszę przyznać, że smakują mi wybornie, jednak się nie najadłem i czekam na dokładkę.

Olbrzymi szacunek należy się Drumzowi za jego talent i umiejętność budowania napięcia w każdym z poszczególnych tracków. To jakby wędrówka, na której co moment napotykasz coś nowego. Walking Into Sunshine to parkietowy faworyt bądź właśnie mistrzowski soundtrack do poruszania się po nieznanym miejscu, najlepiej centrum multikulturowej aglomeracji. Lay Low On The Treble zachwyca bogactwem dyskretnych elementów, które składając się na kompletną całość, pobudzają najdalsze rejony naszego mózgu. Edit If You Want Me, Say It natomiast skłania do refleksji i zaprasza w sentymentalną podróż w głąb siebie.

Wybaczcie, jeśli zapachniało Wam patosem, jednak, jak to powiedział ostatnio mój człowiek Piotr, muzyki należy słuchać, a nie przesłuchiwać. EP Drumza zdecydowania zasługuję na to, żeby wsłuchać się w jej treść.

P.S. Wstawiłbym Wam video preview do Walking Into Sunshine , ale nic chuj nie wiem jak to się robi. Sprawdźcie sami:)

2 komentarze:

naatajla pisze...

dobry blog chetnie poobserwuje

pozycjonowanie stron pisze...

super sprawa